К2S.BG направи персонализирано обучение на търговските консултанти в първия шоурум на KAVE HOME преди компанията да отвори врати в София, на бул. Витоша 105.
Испанската верига за мебели и аксесоари за дома KAVE HOME е най-бързоразвиващата се в своята сфера компания с присъствие в повече от 80 държави. Вдъхновени от стремежа винаги да предлагат повече, те се превръщат в избор номер едно за хората, търсещи съвършенство, уникални продукти и стил, който да се отличава.
Брандът KAVE HOME залага на премиум качество в консултирането
Брандът залага на премиум качество в консултирането и висок стандарт в обслужването на своите клиенти. За България това се превръща в отличителна черта за компанията на фона на останалите мебелни вериги.
Въвеждането на корпоративните стандарти осъществи и сертифицира К2S.BG чрез системата Knowledge 2 Skills, която осигурява практични знания, които лесно се превръщат в нови умения.
„Стремим се да се погрижим за своите клиенти по най-добрия начин, затова и за нас е изключително важно обучението на търговските консултанти – те да умеят да се отнесат персонално към всеки посетител, с необходимото внимание и грижа“, споделя управителят на шоурума Симеон Георгиев.
„ Затова и се доверихме на нашите партньори от К2S.BG – Knowledge 2 Skills, които обучиха и сертифицираха консултантите ни. Представянето на продуктите в зависимост от това, което търсят посетителите, личното отношение и подкрепата в избора им са водещи за нас, ето защо сме силно фокусирани върху екипа, той е това, в което наистина си заслужава да инвестираме“.
Системата Knowledge 2 Skills за обучение на търговските консултанти
Системата Knowledge 2 Skills e високо-ефективна, тъй като се базира на тренинг практика на „учене чрез преживяване“. Методите са интерактивни с въвличане на екипите в симулационни модели, ролеви игри, реални казуси, групова работа и дискусии.
Основни акценти, изграждащи умения на продавач-консултантите в програмата за KAVE HOME са:
- Установяване на потребностите на клиента и мотивите за покупка на услугата.
- Типове клиенти и персонално отношение.
- Техники за активно слушане и комуникация с клиентите.
- Как да презентираме продуктите и услугите, които продаваме?
- Фокус върху ползите за клиента.
- Приключване на продажбата и следпродажбено обслужване.
Като резултат клиентите на KAVE HOME BULGARIA могат да разчитат на професионално консултиране за сътворяването на своя мечтан дом, на пълна информация и улеснен избор сред множество алтернативи. Перфектното обслужване от търговските консултанти в шоурума осигурява комфортно преживяване, приятни емоции и радостно очакване на своя нов дом – KAVE HOME.
Повече за предлаганите обучения за продажбени умения можете да прочетете в: Фирмени обучения за Ефективни продажби.