Фирмени обучения по комуникация

Фирмени обучения по комуникация за подобряване на общуването между хората в екипа, за повишаване на стандартите в обслужването на клиенти и бизнес партньори, за изграждане на ползотворни делови отношения. За всяко конкретно бизнес обучение получавате безплатна консултация за определяне на потребностите, както и индивидуална програма, съобразена с целите на фирмата Ви и Вашата сфера на дейност.

Фирмено обучение "Ефективна комуникация"

Целта на обучението „Ефективна комуникация“ е да имате служители, които комуникират отлично с клиентите и помежду си.
Придобитите от тях умения за оценка на комуникативния стил на събеседника ще им спестят време и усилия, в следствие на което процесите във фирмата ще се подобрят. Ще имате ефективни комуникационни канали както вътре във фирмата, така и с външните публики.
Усвояването на ефективни комуникативни техники ще повиши потенциала на вашите служители за постигане на още по-високи резултати в деловото общуване и личната удовлетвореност от работния процес.
Обучението изгражда трайни умения за разбиране, контрол и позитивно влияние в междуличностните отношения по време на работа.  Това гарантира добра работна атмосфера и е предпоставка за успешното осъществяване на дългосрочните цели на Вашия бизнес.

фирмени обучения по комуникация

Какво включват обученията по бизнес комуникации?

  • 1) Съдържанието е базирано върху утвърдени в теорията и в практиката техники за прецизно разбиране на посланието на събеседника и развитие на умения за точно изразяване, така че в екипа да се изгради атмосфера на взаимно разбиране и доверие.
  • 2) Обученията ще помогнат на вашите служители да разбират в пълна степен своя комуникативен стил и темперамент и да могат да определят комуникативния стил и темперамент на своя събеседник.
  • 3) Обученията съдържат ясно дефинирани и лесно приложими модели за осезаемо подобряване на умението да комуникираме и да влияем на другите.

Какви ключови комуникативни знания и умения ще придобият вашите служители ?

  • За бързо и точно разпознаване и адаптиране спрямо комуникативния стил на събеседника.
  • Осъзнаване на универсалните правила за използване на невербалната комуникация. Как най-добре да подхождаме към събеседника, за да постигаме желаните резултати?
  • Умения за това как да овладеем изкуството на слушане, за да печелим доволни клиенти и партньори.

Обученията по комуникативни умения могат да бъдат фокусирани върху:

  • Междуличностна комуникация
  • Психология на комуникацията
  • Бизнес кореспонденция
  • Публично говорене
  • Презентационни умения

Всяко едно обучение ще бъде адаптирано спрямо конкретните потребности и цели на Вашия бизнес.

Искате да научите повече?

Направете запитване и ние ще се свържем с вас в рамките на 24-48 часа.

Обадете ни се: +359 898 83 82 08; +359 898 45 58 65

Open Chat
1
Close chat
Здравейте! Благодаря, че ни посетихте. Моля, натиснете бутона Старт, за да разговаряте с нашата поддръжка :)

Start