Бихте ли искали всички ваши служители да преминат програма за обучение, която да бъде от полза за всички – за различните отдели, както и за различните нива – служители и мениджъри?
Така всички ще получат един общ бекграунд от знания и умения, ще започнат да се разбират по-добре помежду си и да работят по-целенасочено в обща посока.
Как бихте могли да ги планирате, да ги организирате и да изберете теми, които да са полезни за всички?
Ние работим с компании от в различни сектори на икономиката като финанси, търговия, производство. Наши клиенти са UNICREDIT BULBANK, ПАШАБАХЧЕ, МАПЕИ и др.
На тази основа ще систематизираме за вас най-актуалната проблематика за Годишна обучителна програма за всички служители, която сме установили, че дава най-високи резултати за превръщането на знанията в умения.
ЦЕЛ НА ГОДИШНАТА ПРОГРАМА ЗА ОБУЧЕНИЕ
Общата цел на такава програма е обученията да бъдат изградени върху концепция за логично надграждане на темите и подготвяне на участниците за усъвършенстване на знания и надграждане на умения стъпка по стъпка.
С всяко следващо обучение в Програмата теоретичната рамка се усложнява, а психологическите и организационни обучителни модели се задълбочават и придобитото знание се упражнява.
Така алгоритъмът за покриване първо на ключови компетенции за общуване е в началото на програмата и намира надграждане във всяка следваща тема.
ПРОГРАМА ЗА ОБУЧЕНИЕ - МОДУЛИ
Тема 1. Убеждаваща комуникация за печелившо сътрудничество през модел DISC
Форматът е преживелищен и атрактивен, изцяло интерактивен и трансформиращ. Подпомага разбирането на същностните специфики на всеки личностен тип.
Има приложение в комуникация с колеги, клиенти, управляван екип и управляващи мениджъри.
Тема 2. Управление на емоциите и справяне с конфликти за продуктивни отношения
Форматът е съставен от разнообразен сет от техники и практики за усъвършенстване на устойчивостта на външен стрес и управление на емоциите, които ще бъдат подбрани в зависимост от потребностите на участниците в групите.
Тема 3. „Силни заедно!“ – Преживяване за укрепване на екипната ефективност
Форматът е базиран на осъзнаване чрез преживяване по пътя към екипни цели и резултат.
Тема 4. Мотивиране и задвижване на екип според личностните типове – обучение за мениджъри
Форматът е специализиран за мениджъри, които управляват екипи. Подходящ и за онлайн и за присъствено обучение.
Тема 5. Общо фирмено Екипно събитие – всички служители да са заедно в присъствен формат на живо. Такова събитие ще помогне за изглаждане на противоречията между отделите, ще облекчи предизвикателствата да бъдат разбрани спецификата и трудностите в работата на всеки отдел, погледнат отвътре. Ще допринесе за подобряване на общуването, толерантността и екипното сътрудничество и ще внесе дух на общност в постигането на общите цели.
За търговския ви отдел, който винаги се радва на специално отношение на финала на програмата:
Тема 6. Майсторство в продажбите – LEVEL UP
На среща с нашия екип можете да разберете повече за детайлните цели, които всяко от обученията си поставя и какво включва като съдържание.
ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ ОТ ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОБУЧЕНИЕ
В годишните обучителни програми участниците реагират позитивно на възможността:
- Да развиват своите знания и умения в разнообразни области.
- Да докоснат неразработени и не практикувани сфери, в които имат и съпротиви.
- Да формират нови конструктивни и по-продуктивни нагласи.
- Да изразяват своите потребности, спрямо които да се адаптират обученията.
В годишните обучителни програми като цяло нагласата на повечето участници с времето става чувствително по-позитивна и с по-високо ниво на доверие. Споделянето и активното участие също нарастват, свързано с познаване вече на треньорския подход и на виждането на полезността и практичността на предходните обучения.
Нашите клиенти установяват на практика, че работата с нас в дългосрочен аспект и разработването съвместно на Годишни програми за обучение дава най-високи резултати при превръщането на знанията в умения.
КАК ДА РЕАЛИЗИРАТЕ ПРОГРАМАТА:
Стъпка 1: Среща с екипа ни за поставяне на заданието.
Стъпка 2: Уточняване на Програмата и графика.
Стъпка 3: Реализиране на Програмата.