Фирмени обучения по комуникация
Фирмени обучения по комуникация за подобряване на общуването между хората в екипа, за повишаване на стандартите в обслужването на клиенти и бизнес партньори, за изграждане на ползотворни делови отношения.
За всяко конкретно бизнес обучение получавате безплатна консултация за определяне на потребностите, както и индивидуална програма, съобразена с целите на фирмата Ви и Вашата сфера на дейност.
Фирмено обучение "Ефективна комуникация"
Целта на обучението „Ефективна комуникация“ е да имате служители, които комуникират отлично с клиентите и помежду си. Ще имате ефективни комуникационни канали както вътре във фирмата, така и с външните публики.
Придобитите от тях умения за оценка на комуникативния стил на събеседника ще им спестят време и усилия, в следствие на което процесите във фирмата ще се подобрят.
Усвояването на ефективни комуникативни техники ще повиши потенциала на вашите служители за постигане на още по-високи резултати в деловото общуване и личната удовлетвореност от работния процес.
Обучението изгражда трайни умения за разбиране, контрол и позитивно влияние в междуличностните отношения по време на работа. Това гарантира добра работна атмосфера и е предпоставка за успешното осъществяване на дългосрочните цели на Вашия бизнес.
Фирмени обучения по комуникация - ползи:
- Ще надградите комуникативните умения на участниците в обучението.
- Ще имате ефективна вътрешнофирмена комуникация – писмена и устна.
- Ще повишите мотивацията за комуникация на служителите си.
- Ще имате ефективна комуникация с клиенти, доставчици и партньори.
- Ще повишите увереността на участниците при работа с клиенти.
- Ще подобрите компетентностите им относно отстояването на позиция.
Какво включват обученията по бизнес комуникации?
- 1) Съдържанието е базирано върху утвърдени в теорията и в практиката техники за прецизно разбиране на посланието на събеседника и развитие на умения за точно изразяване, така че в екипа да се изгради атмосфера на взаимно разбиране и доверие.
- 2) Обученията ще помогнат на вашите служители да разбират в пълна степен своя комуникативен стил и темперамент и да могат да определят комуникативния стил и темперамент на своя събеседник.
- 3) Обученията съдържат ясно дефинирани и лесно приложими модели за осезаемо подобряване на умението да комуникираме и да влияем на другите.
Какви ключови комуникативни знания и умения ще придобият вашите служители?
- За бързо и точно разпознаване и адаптиране спрямо комуникативния стил на събеседника.
- Осъзнаване на универсалните правила за използване на невербалната комуникация. Как най-добре да подхождаме към събеседника, за да постигаме желаните резултати?
- Умения за това как да овладеем изкуството на слушане, за да печелим доволни клиенти и партньори.
Обученията по комуникативни умения могат да бъдат фокусирани върху:
- Междуличностна комуникация
- Психология на комуникацията
- Бизнес кореспонденция
- Публично говорене
- Презентационни умения
Всяко едно фирмено обучение ще бъде адаптирано спрямо конкретните потребности и цели на Вашия бизнес.
Фирмени обучения
Искате да поговорим?